Marketing Υπηρεσιών και οι οργανισμοί Υγείας  Συμπεριφορά του καταναλωτή υπηρεσιών υγείας   Τμηματοποίηση Αγοράς, Τοποθέτηση, Στοχοθεσία Αγορών, Στρατηγικές ΜΚΤ & Στρατηγικές Ανάπτυξης Πωλήσεων. Στρατηγικές Ανάπτυξης Πωλήσεων & ο Ρόλος της Συναισθηματικής Νοημοσύνης στις Πωλήσεις. Social Media στον Κλάδο Υγείας: Επιχειρηματικά μοντέλα e-Health. Τιμολόγηση Υπηρεσιών & Φαρμάκων. Κατάστρωση σχεδίων μάρκετινγκ. Τμηματοποίηση της αγοράς υγείας, στόχευση και τοποθέτηση. Ανάλυση του ανταγωνισμού. Μίγμα μάρκετινγκ και τα 4 “Π”. Μίγμα επικοινωνίας στην υγεία: μοντέλα επικοινωνίας, στόχοι και τεχνικές προώθησης των πωλήσεων, σχεδιασμός εσωτερικής και εξωτερικής προώθησης των πωλήσεων, λειτουργία του merchandising, στόχοι και στρατηγική της διαφήμισης, ανάπτυξη διαφημιστικής καμπάνιας, στόχος και τεχνικές δημόσιων σχέσεων, οργάνωση και στόχοι προσωπικών πωλήσεων.